Nastavení sítě
Při konfiguraci nastavení sítě můžete využít různé služby, jako jsou online obsah a aplikace.
Nastavení pevné sítě

- Pomocí kabelu LAN propojte port sítě LAN televizoru a směrovač.
Směrovač k internetu je nutno připojit předem. - Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko
a v pravé horní části vyberte možnost
.
- Zvolte možnost
Síť Kabelové připojení (Ethernet).
Připojení k pevné síti bude povoleno.
Podrobnosti zobrazíte takto: Prohlídka nastavení Síť Kabelové připojení (Ethernet) pod položkou Uživatelská příručka.
Pokud směrovač podporuje možnost DHCP, televizor se automaticky připojí k síti, když televizor připojíte k síti pomocí kabelu LAN.
Nastavení bezdrátové sítě

- Zapněte napájení směrovače připojeného k internetu.
- Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko
a v pravé horní části vyberte možnost
.
- Zvolte možnost
Síť Připojení k síti Wi-Fi.
Připojení k bezdrátové síti bude povoleno. - Po dokončení vyhledávání sítí se zobrazí seznam sítí dostupných pro připojení.
- Vyberte síť, ke které se chcete připojit.
Pokud je váš bezdrátový směrovač LAN chráněný heslem, zadejte heslo nakonfigurované pro směrovač.
Podrobnosti zobrazíte takto: Prohlídka nastavení Síť Připojení k síti Wi-Fi pod položkou Uživatelská příručka.
Varování nastavení sítě
Použijte standardní kabel LAN (připojení kategorie Cat5 nebo vyšší s konektorem RJ45, port sítě LAN 10 Base-T nebo 100 Base TX).
Resetování modemu může pomoci vyřešit některé problémy s připojením k síti. Chcete-li VYPNOUT napájení, odpojte jej a znovu připojte. Poté znovu zapněte napájení a vyřešte problém.
Společnost LG Electronics nezodpovídá za jakékoli problémy se síťovým připojením nebo za poruchy, nesprávné fungování či chyby způsobené připojením k síti.
Problémy se síťovým připojením mohou být způsobeny nastavením sítě nebo poskytovatelem internetových služeb.
Pro využívání služby DSL je nutný modem DSL a pro využívání kabelových služeb je nutný kabelový modem. V závislosti na vaší smlouvě s poskytovatelem internetových služeb můžete mít k dispozici jen omezený počet síťových připojení a síťové nastavení TV nemusí být použito. (Pokud smlouva nepovoluje více než jedno zařízení na linku, lze použít pouze již připojený počítač.)
V bezdrátové síti může docházet k rušení signálu jiným zařízením, které používá frekvenci 2,4 GHz (jako je například bezdrátový telefon, zařízení Bluetooth nebo mikrovlnná trouba). Daleko méně častěji může dojít k rušení signálu při frekvenci 5 GHz.
Služba bezdrátové sítě může být v závislosti na bezdrátovém prostředí pomalá.
Pokud nejsou vypnuty všechny domácí sítě, může dojít k přetížení některých zařízení přenosem dat.
Pro připojení k přístupovému bodu je potřeba zařízení s přístupovým bodem, které podporuje bezdrátové připojení; funkce bezdrátového připojení musí být na tomto zařízení zapnutá. Kontaktujte poskytovatele služeb ohledně dostupnosti bezdrátového připojení k vašemu přístupovému bodu.
Zkontrolujte identifikátor SSID a bezpečnostní nastavení přístupového bodu. Informace naleznete v příslušné dokumentaci k identifikátoru SSID a bezpečnostním nastavením přístupového bodu.
Neplatná nastavení na síťových zařízeních (sdílení pevné/bezdrátové linky, rozbočovač) mohou způsobit, že se televizor spouští pomalu nebo nepracuje správně. Nainstalujte zařízení správně podle příslušného návodu a nastavte síť.
Způsob připojení se může lišit v závislosti na výrobci přístupového bodu.
Pokud potřebujete vyřešit problém týkající se této funkce, informace získáte v části „Řešení problému“ v příručce Uživatelská příručka.