Síť
Pokud se setkáte s některým problémem uvedeným níže, nejprve vyzkoušejte nabízená řešení. Nemusí se jednat o závadu produktu.
TV network connection lostDošlo ke ztrátě síťového připojení k televizoru
Vedle ikony televizoru se zobrazí symbol X
Zkontrolujte televizor nebo přístupový bod (směrovač).
Zkontrolujte připojení televizoru, přístupového bodu (směrovače) a kabelového modemu.
V následujícím pořadí vypněte a zapněte:
1. Kabelový modem, vyčkejte do resetování modemu.
2. Přístupový bod (směrovač), vyčkejte do resetování směrovače.
3. Televizor.
Jste-li připojeni bezdrátově, změňte identifikátor SSID (název sítě) a bezdrátový kanál přístupového bodu (směrovače).
Využíváte-li statickou IP adresu, zadejte ji přímo.
Kontaktujte poskytovatele internetových služeb nebo přístupového bodu (směrovače).
Gateway network connection lostDošlo ke ztrátě připojení k síťové bráně
Vedle ikony brány se zobrazí symbol X
Zkontrolujte přístupový bod (směrovač) nebo kontaktujte poskytovatele internetových služeb.
Odpojte napájecí kabel přístupového bodu (směrovače), kabelového modemu, vyčkejte 10 s. Připojte kabel zpět.
Inicializujte (resetujte) přístupový bod (směrovač) nebo kabelový modem.
Kontaktujte poskytovatele internetových služeb nebo přístupového bodu (směrovače).
Na stránkách výrobce přístupového bodu (směrovače) si ověřte, zda máte ve směrovači nainstalován nejnovější firmware.
DNS network connection lostDošlo ke ztrátě síťového připojení k serveru DNS
Vedle ikony DNS se zobrazí symbol X
Zkontrolujte přístupový bod (směrovač) nebo kontaktujte poskytovatele internetových služeb.
Odpojte napájecí kabel kabelového modemu nebo přístupového bodu (směrovače), vyčkejte 10 s. Připojte kabel zpět.
Po ukončení resetování kabelového modemu či přístupového bodu (směrovače) se pokuste znovu připojit.
Zkontrolujte, zda je MAC adresa televizoru / přístupového bodu (směrovače) registrována u vašeho poskytovatele internetových služeb. (MAC adresa zobrazená v poli okna stavu sítě by měla být registrována u vašeho poskytovatele internetových služeb.)
Informace o službách zákazníkům pro řešení problémů s produkty získáte v nabídce televizoru v části HOMEDomovská obrazovka Setting iconIkona Nastavení All Settings iconIkona Všechna nastavení Obecné O této TV.