Nastavení sítě
Při konfiguraci nastavení sítě můžete využít různé služby, jako jsou online obsah a aplikace.
Nastavení pevné sítě
To connect wired networkPřipojení k pevné síti
  1. Pomocí kabelu LAN propojte port sítě LAN televizoru a směrovač.
    Směrovač k internetu je nutno připojit předem.
  2. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko HOMEDomovská obrazovka a v pravé horní části vyberte možnost Setting iconIkona Nastavení.
  3. Zvolte možnost All Settings iconIkona Všechna nastavení Síť Kabelové připojení (Ethernet).
    Připojení k pevné síti bude povoleno.
    Podrobnosti zobrazíte takto: Prohlídka nastavení Síť Kabelové připojení (Ethernet) pod položkou Uživatelská příručka.
Pokud směrovač podporuje možnost DHCP, televizor se automaticky připojí k síti, když televizor připojíte k síti pomocí kabelu LAN.
Nastavení bezdrátové sítě
To connect wireless networkPřipojení k bezdrátové síti
  1. Zapněte napájení směrovače připojeného k internetu.
  2. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko HOMEDomovská obrazovka a v pravé horní části vyberte možnost Setting iconIkona Nastavení.
  3. Zvolte možnost All Settings iconIkona Všechna nastavení Síť Připojení k síti Wi-Fi.
    Připojení k bezdrátové síti bude povoleno.
  4. Po dokončení vyhledávání sítí se zobrazí seznam sítí dostupných pro připojení.
  5. Vyberte síť, ke které se chcete připojit.
    Pokud je váš bezdrátový směrovač LAN chráněný heslem, zadejte heslo nakonfigurované pro směrovač.
    Podrobnosti zobrazíte takto: Prohlídka nastavení Síť Připojení k síti Wi-Fi pod položkou Uživatelská příručka.
Varování nastavení sítě
Použijte standardní kabel LAN (připojení kategorie Cat5 nebo vyšší s konektorem RJ45, port sítě LAN 10 Base-T nebo 100 Base TX).
Resetování modemu může pomoci vyřešit některé problémy s připojením k síti. Chcete-li VYPNOUT napájení, odpojte jej a znovu připojte. Poté znovu zapněte napájení a vyřešte problém.
Společnost LG Electronics nezodpovídá za jakékoli problémy se síťovým připojením nebo za poruchy, nesprávné fungování či chyby způsobené připojením k síti.
Problémy se síťovým připojením mohou být způsobeny nastavením sítě nebo poskytovatelem internetových služeb.
Pro využívání služby DSL je nutný modem DSL a pro využívání kabelových služeb je nutný kabelový modem. V závislosti na vaší smlouvě s poskytovatelem internetových služeb můžete mít k dispozici jen omezený počet síťových připojení a síťové nastavení TV nemusí být použito. (Pokud smlouva nepovoluje více než jedno zařízení na linku, lze použít pouze již připojený počítač.)
V bezdrátové síti může docházet k rušení signálu jiným zařízením, které používá frekvenci 2,4 GHz (jako je například bezdrátový telefon, zařízení Bluetooth nebo mikrovlnná trouba). Daleko méně častěji může dojít k rušení signálu při frekvenci 5 GHz.
Služba bezdrátové sítě může být v závislosti na bezdrátovém prostředí pomalá.
Pokud nejsou vypnuty všechny domácí sítě, může dojít k přetížení některých zařízení přenosem dat.
Pro připojení k přístupovému bodu je potřeba zařízení s přístupovým bodem, které podporuje bezdrátové připojení; funkce bezdrátového připojení musí být na tomto zařízení zapnutá. Kontaktujte poskytovatele služeb ohledně dostupnosti bezdrátového připojení k vašemu přístupovému bodu.
Zkontrolujte identifikátor SSID a bezpečnostní nastavení přístupového bodu. Informace naleznete v příslušné dokumentaci k identifikátoru SSID a bezpečnostním nastavením přístupového bodu.
Neplatná nastavení na síťových zařízeních (sdílení pevné/bezdrátové linky, rozbočovač) mohou způsobit, že se televizor spouští pomalu nebo nepracuje správně. Nainstalujte zařízení správně podle příslušného návodu a nastavte síť.
Způsob připojení se může lišit v závislosti na výrobci přístupového bodu.
Pokud potřebujete vyřešit problém týkající se této funkce, informace získáte v části „Řešení problému“ v příručce Uživatelská příručka.