Problémy s obrazovkou
Pokud se setkáte s některým problémem uvedeným níže, nejprve vyzkoušejte nabízená řešení. Nemusí se jednat o závadu produktu.
Nejdříve proveďte test
Obraz Test obrazu, abyste zkontrolovali případné abnormality na televizoru.



- Obraz se překrývá nebo se u některých (případně u všech) programů zobrazují pruhy.
- Natočte anténu směrem k vysílači nebo anténu správně zapojte podle návodu v části Připojení antény.
- Na obrazovce se na okamžik zobrazí svislé nebo vodorovné pruhy nebo síť a obraz je roztřesený.
- Nepoužívejte předměty, jakou jsou bezdrátové telefony, vysoušeče vlasů nebo elektrické vrtačky. Tento problém je způsoben vysokofrekvenčními elektronickými zařízeními, například jiným televizorem, nebo silnými elektromagnetickými zdroji.
- Digitálně vysílaný program se zastaví nebo se obraz rozpadne.
- K tomuto stavu dochází, pokud je signál slabý nebo není příjem stabilní. Upravte směr antény nebo zkontrolujte připojení kabelu.
- Pokud je síla signálu nízká i při
Kanály Ladění kanálů(Nastavení a ladění programů) Manuální ladění, kontaktujte vysílací společnost a požádejte ji o kontrolu signálu.
- Nezobrazují se digitálně vysílané programy, přestože se používá kabelová televize.
- Ověřte u kabelové společnosti údaje o svých předplacených službách nebo ji požádejte o kontrolu signálu.
(Digitální vysílání nemusí být součástí všech produktů.)
- Při použití kabelu HDMI je obrazovka prázdná nebo je obraz rozmazaný.
- Zkontrolujte, zda kabel HDMI® odpovídá požadovaných standardům. Pokud se nejedná o certifikovaný kabel HDMI®, obraz může blikat nebo nemusí být vidět vůbec.
- Zkontrolujte, zda je kabel správně zapojen. Blikání obrazu může být způsobeno nespolehlivým kontaktem.
- Připojené zařízení USB nefunguje.
- Zkontrolujte, zda se jedná o zařízení USB a o kabel USB verze 2.0 nebo vyšší.
Informace o zákaznickém servisu pro problémy produktů jsou k dispozici v nabídce
Obecné O této TV televizoru.


