Problémy s připojením k počítači
Pokud se setkáte s některým problémem uvedeným níže, nejprve vyzkoušejte nabízená řešení. Nemusí se jednat o závadu produktu.
Po připojení k počítači zůstane obrazovka prázdná.
Zkontrolujte, zda je počítač správně připojen k televizoru.
Vypněte a zapněte televizor pomocí dálkového ovladače.
Zapněte televizor a restartujte počítač.
Zkontrolujte, zda aktuální rozlišení obrazovky podporuje vstup z počítače.
Chcete-li použít zobrazení na dvou monitorech, zkontrolujte, zda tuto funkci počítač nebo notebook podporuje.
Připojte kabel HDMI znovu.
Když je počítač připojen kabelem HDMI, zvuk se nepřehrává.
U výrobce zvukové karty si zkontrolujte výstup zvuku přes HDMI.
(Videokarty určené pro souborový formát DVI je nutné připojit samostatně prostřednictvím zvukového kabelu.)
Po připojení k počítači se obraz vypne nebo posune.
Nastavte rozlišení, které podporuje vstup z počítače.
(Po změně rozlišení počítač restartujte.)
Informace o zákaznickém servisu pro problémy produktů jsou k dispozici v nabídce HOMEDomovská obrazovka Setting iconIkona Nastavení All Settings iconIkona Všechna nastavení Obecné O této TV televizoru.