Proces registrace
Pokud se setkáte s některým problémem uvedeným níže, nejprve vyzkoušejte nabízená řešení. Nemusí se jednat o závadu produktu.
- Už jsem se zaregistroval(a) v televizoru. Musím se ještě registrovat na webových stránkách (www.lgappstv.com)?
- Pokud jste se již zaregistrovali v televizoru, nemusíte se znovu registrovat na webových stránkách.
Na webové stránce se můžete přihlásit pomocí stejného ID a hesla a zadat doplňující informace pro dokončení procesu ověření e-mailu.
- Je možné, aby členové rodiny používali u stejného televizoru různá ID?
- U každého televizoru je možné zaregistrovat několik ID.
- Zapomněl(a) jsem své ID. Co mám udělat?
- Heslo můžete obnovit prostřednictvím e-mailové zprávy tak, že na přihlašovací obrazovce vyberete možnost ZAPOMENOUT HESLO?.
- Pokud jste se zaregistrovali na počítači, můžete své ID zjistit na webových stránkách (www.lgappstv.com).
V některých zemích může být přístup na webové stránky (www.lgappstv.com) omezen.
Informace o zákaznickém servisu pro problémy produktů jsou k dispozici v nabídce
Obecné O této TV televizoru.


