Síť
Pokud se setkáte s některým problémem uvedeným níže, nejprve vyzkoušejte nabízená řešení. Nemusí se jednat o závadu produktu.
Vedle ikony televizoru se zobrazí symbol X- Zkontrolujte televizor nebo přístupový bod (směrovač).
- Zkontrolujte připojení televizoru, přístupového bodu (směrovače) a kabelového modemu.
- V následujícím pořadí vypněte a zapněte:
1. Kabelový modem, vyčkejte do resetování modemu.
2. Přístupový bod (směrovač), vyčkejte do resetování směrovače.
3. Televizor.- Jste-li připojeni bezdrátově, změňte identifikátor SSID (název sítě) a bezdrátový kanál přístupového bodu (směrovače).
- Využíváte-li statickou IP adresu, zadejte ji přímo.
- Kontaktujte poskytovatele internetových služeb nebo přístupového bodu (směrovače).
Vedle ikony brány se zobrazí symbol X- Zkontrolujte přístupový bod (směrovač) nebo kontaktujte poskytovatele internetových služeb.
- Odpojte napájecí kabel přístupového bodu (směrovače), kabelového modemu, vyčkejte 10 s. Připojte kabel zpět.
- Inicializujte (resetujte) přístupový bod (směrovač) nebo kabelový modem.
- Kontaktujte poskytovatele internetových služeb nebo přístupového bodu (směrovače).
- Na stránkách výrobce přístupového bodu (směrovače) si ověřte, zda máte ve směrovači nainstalován nejnovější firmware.
Vedle ikony DNS se zobrazí symbol X- Zkontrolujte přístupový bod (směrovač) nebo kontaktujte poskytovatele internetových služeb.
- Odpojte napájecí kabel kabelového modemu nebo přístupového bodu (směrovače), vyčkejte 10 s. Připojte kabel zpět.
- Po ukončení resetování kabelového modemu či přístupového bodu (směrovače) se pokuste znovu připojit.
- Zkontrolujte, zda je MAC adresa televizoru / přístupového bodu (směrovače) registrována u vašeho poskytovatele internetových služeb. (MAC adresa zobrazená v poli okna stavu sítě by měla být registrována u vašeho poskytovatele internetových služeb.)
Informace o službách zákazníkům pro řešení problémů s produkty získáte v nabídce televizoru v části
Obecné O této TV.


